marketing for men 2013 – ultimul cuvânt îl are femeia, ultimul click îl are bărbatul


image002în sfârșit, cineva vrea să știe ce și cum gândește bărbatul care cumpără ceva. cred că știm cu toții că femeile erau cele care luau deciziile în casă, atunci când trebuia să se achiziționeze ceva. tot ele luau deciziile și atunci când bărbatul trebuia să-și cumpere ceva pentru el. așa că, era logic ca toți să se focuseze pe atenția femeilor.

weeell, not anymore! bărbații câștigă teren și asta se vede. smark knowhow va organiza prima ediție a conferinței marketing for men 2013. va fi locul unde vor vorbi bărbați și femei, dar doar despre ceea ce ne place nouă. vă dați seama băieți? va fi un loc unde va conta ce vrem noi! lumea va dori să știe ce ne place, ce nu ne place, ce vrem mai mult și de ce ne-am săturat. pe 12 și 13 septembrie, dacă vrei să fii ascultat, trebuie să fii la majestic ramada hotel.

ideea conferinței marketing for men 2013 este să îi ajute pe cei angrenați în industria marcomm în a-l înțelege mai bine pe consumatorul bărbat. având în vedere că tot mai multe cumpărături de orice fel, se fac online, de cele mai multe ori, chiar dacă ultimul cuvânt îl are femeia, ultimul click îl are bărbatul. de aceea, specialiștii din marcomm trebuie să înțeleagă cât mai bine necesitățile bărbaților.

printre cei care vor participa la dezbateri se numără laci nagy (stilmasculin), cezar ionașcu (domni de românia). cei doi vor vorbi despre preocuparea bărbatului pentru stil și trend, ionuț condreanu (active watch) va prezenta o analiză a imaginii masculine propagată de media, iar virgil rîcu (psihoterapeut) ne va vorbi despre schimbarea de mentalitate a bărbaților.

în urma unor studii de piață, vom afla de la ada rosetti (discovery channel) care este comportamentul bărbaților cu vârste cuprinse între 25 și 39 de ani, din regiunea emea. laura jimbu (lighthouse group) va prezenta în exclusivitate rezultatele raportului ‘men in romania’ și rodica mihalache ne va vorbi despre cum percepe bărbatul român berea. brună, rece și să fie regina berii în românia, aș zice eu. și nu în ultimul rând, liviu toader (leo burnett), va face o analiză a comportamentului masculin în magazin.

pe lângă toate astea, se vor prezenta și studii de caz ale unor companii locale din categoriile auto și fmgc, studii ce au targetat bărbații, + un exemplu de b2b creativ.

sugestia mea este să vă grăbiți deoarece înscrierile se fac până pe 11 septembrie, inclusiv. înscrierile se fac aici.