să împarți sau să nu împarți [duelul brandurilor]

să împarți sau să nu împarți [duelul brandurilor]


eram aseară la un prieten și ne uitam la tv. nu mai știu pe ce post era lăsat, pentru că oricum nu eram atenți la el, dar când am auzit fraza asta, m-a făcut imediat curios. ‘să le împarți tu cu tine‘. 

în timp ce toate brandurile încearcă să transmită un mesaj pe ideea de sharing is caring, kfc vine cu bomba: stay selfish, is better that way. nu le este competitor, dar nici în relații prea bune nu cred că sunt, de îndată ce în kfc se servește pepsi. dar coca cola, e înnebunită după treaba asta cu sharing is caring. și-au adaptat dozele pentru a putea fi împărțite, au avut campanii peste campanii pentru a susține treaba asta, au făcut nebunia aia de anul trecut cu #haisămâncămîmpreună, anul ăsta au avut iarăși parcă prea multe campanii pe tema asta. alții care au sau încă marșează pe ideea de sharing sunt mcdonald’s, milka și cu siguranță aș mai fi știut și altele dacă mă uitam mai des la tv.

și în 2015, când toți și toate vor să împartă cu ceilalți din jur, kfc vine cu tupeu și zice ‘să le împarți tu cu tine‘ și își bagă picioarele în sharingăreala lor. o reclamă în care mesajul esențial e că dacă vrei să faci ceva mișto, fă-l singur, pentru tine și nu te mai gândi la cei din jurul tău.

mie personal mi-a atras atenția reclama asta, destul încât să youtube it și să o mai văd o dată. poate chiar o să și împart un duetos d-ăsta cu mine. just for kicks.

ție cum ți se pare abordarea celor de la kfc? ahhh și dacă mai știi și alte branduri care bagă mare la împărțeală, lemme know.