scrisoare deschisă către orange românia
aceasta e o scrisoare deschisă către orange românia dar şi către ceilalţi operatori de telefonie mobilă. sunt client orange de aproape 7 ani. nu am cel mai mare abonament posibil dar nici nu cred că e de neglijat.
chiar şi aşa, în ultimul an am început să observ că sunt doar o mică vacă de muls. nu reuşesc să ia prea mult de la mine, dar undeva la 100 de lei/lună tot iau. pentru ăştia 100 de lei am 3gb de net, vreo 10 min naţionale, 200 în reţea şi mesaje tot atâtea. nu mă interesează minutele şi nici mesajele.
mă interesează internetul şi atât. atunci când vreau să ascult o melodie pe soundcloud, vreau să pot face asta fără probleme. în momentul de faţă nu pot face asta. mi se întrerupe de enşhpe mii de ori, trebuie să tot scot telefonul şi să dau iarăşi play iar eu sunt pe bicicletă, n-am chef de treburi d-astea.
ca să nu mai zic că în ultimele 2 luni mi-a dispărut net ca la nebuni. nici nu ajungeam în data de 10 ale lunii că deja îmi era consumat aproape tot netul. aşa că ceva se întâmplă. am crezut iniţial că e vorba de treaba cu filmuleţele de pe facebook care se încarcă automat, le-am oprit luna trecută, dar văd că am aceeaşi problemă şi luna asta. undeva este o scurgere.
încă un lucru care mă deranjează foarte tare e că nu am auzi de cei de la orange de mai bine de vreo 2-3 ani. singurele momente când interacţionăm sunt cele în care ei îmi trimit un mesaj cum că mi-au emis factura, pe urmă urmează mesajele de ‘ameninţare’ să plătesc factura, ca mai apoi să primesc mesajul de mulţumire că am plătit-o. nu se obosesc prea tare băieţii cu mine.
de aceea, cu această ocazie, sunt deschis la noi oferte din partea altor operatori. după aproape 7 ani de orange-ist, sunt dispus să merg la alt operator care îmi va oferi mai mult internet, care să meargă, la un preţ relativ asemănător cu cel pe care îl plăteam celor de la orange românia.
aştept în primul rând un semn pe radu@macheamagrecu.ro şi de acolo, în funţie de cât de mult îmi convine, putem continua discuţia.
mulţumesc
update: citeşte urmările scrisorii deschise
Ai primit vreun mail? :))
Ai primit vreun mail? :))
Soundcloud-ul face mult trafic, iti downloadezi muzica si o asculti mp3, cu video si sunet net-ul se consumă repede, chiar si 3GB
Un calcul simplu arată că ”porția” ta de net pe zi este 100MB care este suficient pentru navigare web si ceva poze pe Facebook, daaaar.. nu sunet si video!
Cu sunet si video poti consuma cei 3GB în mai puțin de 3 ore!
Cu întreruptul este simplu, operatorii nu au ”on the fly” când treci de pe un echipament pe altul (din 2 in 2 km) normal că se întrerupe, tehnologia asta cu comutarea ”on the fly” este disponibilă cu chiu cu vai doar la convorbiri.
Să vorbim despre ce costuri sunt cu Call Centerurile cu operatorii umani?
🙂
Ai primit vreun mail? :))
observ ca tu esti principalul vinovat. crezi ca o sa te sune cineva de la orange, telekom sau vodafone? in primul rand ai zis ca nu ai mai vb cu cei de la orange de 2-3 ani. ai sunat odata macar sa ceri o oferta mai buna? sau macar sa vezi daca e vreo eroare de se duce netul asa repede. sa stii ca astea se rezolva imediat. in al doilea rand, toata lumea il imita pe ariel acum si aveti pretentii sa pimiti cele mai bune oferte de parca sunteti clienti VIP. pune mana pe tel si suna la 411 sa-ti clarifice situatia si sa primesti un pachet mai bun;)
deci pretentia ar fi ca din 6 in 6 luni sa te sune cineva de la Orange si sa te intrebe de sanatate? ce inseamna pentru tine mai mult internet? viteza superioara sau cantitate mai mare? decat sa scrii aici, nu mai bine te adresezi direct lor? nu zici ca esti client vip, dar te astepti sa citeasca cineva de la orange postarea ( sau telekom sau vodafone) si sa se ploconeasca in fata ta cu o super oferta?
Ai primit vreun mail? :))
Pe lângă ce zic alții pe aici, eu te-aș fi întrebat în primă fază dacă ai fost în stare să te uiți pe raportul de trafic al telefonului.
Și Android și iPhone au așa ceva, îți zice bine mersi câte “date” ai consumat și ce aplicații au consumat începând de la perioada X la perioada Y.